Identitate vizuală

În ziua de azi, orice agenţie de publicitate doreşte să-şi diversifice oferta de servicii pe care o prestează. Clienţii sunt inconjuraţi din ce în ce mai mult de servicii publicitare existente. Pentru compania dumneavoastră, asta înseamnă competiţie şi este vital ca orice potenţial client să vă aleagă pe dumneavoastră dintre toate companiile adverse. Aşadar, imaginea companiei dumneavoastră şi a produselor sale trebuie recunoscută foarte uşor, clientul să identifice brand-ul dintr-o singură privire. O identitate vizuală realizată corect face ca produsul oferit să fie identificat mult mai uşor şi are grijă, prin design publicitar, ca mesajul acestuia să ajungă la publicul ţintă al companiei respective.

Profesional vorbind, compania dumneavoastră are nevoie de propria identitate vizuală.

Identitatea vizuala sau o imaginea brand-ului sunt atributele ce asociază compania cu o marcă. Proprietarul brandului va încerca să elimine decalajul dintre imaginea mărcii şi identitatea de brand. Nume de marcă eficientă a construi o legătură între personalitatea brandului cum este perceput de către publicul tinta si produsul real/ serviciu. De obicei, numele de brand durabile sunt usor de retinut şi au o conotaţie pozitivă. Identitatea Vizuala este fundamentală pentru recunoaşterea companiei de către consumator, şi simbolizează diferentierea brandului de la concurenţă.

Recunoaşterea şi percepţia unui brand este puternic influenţată de prezentare vizuală. Un brand de identitate vizuala este aspectul general al comunicările sale. Identitatea vizuala de brand efectivă se realizează prin utilizarea consecventă de anumite elemente vizuale pentru a crea distincţie, cum ar fi fonturile specifice, culori şi elemente grafice.

Chiar dacă sunteţi la începutul afecerii sau doriţi o nouă identitate vizuală, agenţia noastră de publicitate vă vine în ajutor cu următoarele servicii: branding şi rebranding, design logo, cărţi de vizită, manuale de identitate şi multe altele