Branding

Înainte de a vorbi despre branding este important să ştiţi ce este acela un brand. Branding-ul reprezintă o idee sau o imagine ce caracterizează şi reprezintă un produs sau chiar şi o companie. Brand-ul reprezintă identitatea vizuală unui anumit produs sau a unui serviciu. Un brand poate lua multe forme, inclusiv un nume, un semn, un logo, sau slogan. Un nume de marcă protejată din punct de vedere se numește o marcă comercială. Aşadar, creând un brand puternic şi comercializând-ul, produsele şi serviciile companiei vor deveni parte dintr-un brand, o imagine usor de reţinut, potenţialilor clienţi fiindu-le mult mai uşor să vă identifice pe piaţă.

“Mă vezi, deci am şi eu ceva de oferit!”

Nu, nu aşa se face publicitate unei companii care se respectă; alegerea unei agenții specializate în servicii branding este decisivă pentru succesul dumneavoastră.

Brand-ul reprezinta personalitatea unui produs, serviciu sau companie şi modul în care aceasta se referă la circumscripţii cheie: Clienţii, Parteneri, etc. Brand-ul reprezintă unul dintre elementele cele mai valoroase într-o agenție de publicitate. Arta de creare şi menţinerea unui brand este numit de management-ul de brand.

Un brand care este foarte cunoscut pe piaţă dobândeşte recunoaşterea de brand. Un exemplu pozitiv de recunoaştere de brand este identificarea unui brand fără numele present al companiei. De exemplu, McDonalds a fost de success folosind la crearea branding-ului simbolul unicat “M”, acesta fiind în zilele de astăzi de neconfundat.

Rebranding-ul este procesul prin care un produs sau un serviciu dezvoltat cu un brand este comercializat sau distribuit cu o altă identitate vizuala. Acest lucru poate implica schimbări radicale la logo-ul marcii, numele de brand, imagine, strategie de marketing, precum și alte modificări. Aceste modificări sunt realizate cu scopul de a repoziționa brand-ul sau compania, uneori într-o încercare de a se distanta de la anumite conotaţii negative ale brand-ului anterioar. Cu toate acestea, principalul motiv pentru care companiile apeleaza la servicii rebranding este de a comunica un mesaj nou, ceva care a evoluat, sau ceva ce se doreste a fi comunicat.

Echipa noastră de design vă poate schimba imaginea companiei dumneavoastră. Aşadar, vă oferim servicii branding cât și servicii rebranding pentru nouă identitate vizuală. Crearea unui nou logo, alegerea unui design corect, un nume bun sau lansarea unor noi campanii publicitare vor îmbunătăţi identitatea vizuală actuală a companiei.